Saturday 11 November 2017

:: Aku YanG SeBeNaR ::

Tak ku menafikan
Semua cerita
Yang engkau dengar dulu
Sungguh belaka
Semua yang benar
Dan jua yang direka reka

Cahaya dari mata 
Musuh terbakar
Mantera dari bibir
Rakan pun cair
Terpulang padamu 
Terima atau menyangkalnya

Jikalau kau perlu tahu
Siapakah aku yang sebenarnya
Cubalah kau menghampiri
Kenali sendiri

Mungkin kau akan ketemu
Sesuatu yang menggoncang duniamu
Dan mungkin kau akan suka
Malah cinta malah rasa bernyawa

Seru semangatmu
Mari dekati
Dengar jantung ini
Berdetak benar
Bahagia sentiasa menanti
Insan yang berani

Aku Yang Sebenar by Hazama 

hai, my name is Nabihah. just call me Bieha. but my close friends ada yang panggil Bie, Abie, and ....... ? eh tu je lah, panggilan manja katanya. suka hati koranglah, haha. 
based on the lyric above, Bieha tujukan pada someone yang ..... I think he 'jual mahal',  hahah. but never mind, I never give up to know you! keinginan untuk kenal dengan awak, sangat dalam. I don't know apa yang buat I rasa macam tu. but if you read this, I'm so sorry.. I hope you can open your heart to accept me to be your friend. 

yesterday, you just told me that you don't know me, so why I sibuk2 nak tahu pasal you?! then, I have told you my intent and asking you, tak berminat ke nak tahu? siasat saya ni siapa? kot2, pembunuh bersiri ke.?urm. okay..tak eh, kejam sangat pembunuh tuh, tapi betul jugak, pembunuh nyamuk?hehe. saya tanya macam tu, baru awak nak tanya saya ni siapa.? tapi saya tak jawab terus, sebab awak tanya macam tak ikhlas je..haha. jawapan dia semua ada kat sini, cuma pandai dengan tak pandai cari je. tapi lirik ni adalah jawapan umum untuk persoalan awak.

it's true that I tak kenal pun you ni orangnya macam mana. tapi I believe that you are a good person. again, I want to tell you that I really really really want to know you, I want you to be my best friend one day. please give us the chance to know each other. 

my prayer is always with you. take care! 
my english not so good taw, hehe.

No comments:

Post a Comment